Vloeren Group Cé

Het standaard materiaal dat we voor onze vloeren gebruiken is een 9 mm of 12 mm watervast verlijmde berkenmulitplex voorzien van een watervaste antislip-hexagonprofiel(220gr/m2). Dit materiaal is zeer sterk, beduidend hoger in kwaliteit, slijtvast en beschikbaar in de kleuren grijs gemêleerd en bruin. Naast de standaard 9mm of 12mm vloeren zijn alternatieve diktes leverbaar, evenals speciale aluminium en multiplex vloeren. Alle vloeren worden CNC-gefreesd waardoor we een constante kwaliteit en een perfecte pasvorm kunnen garanderen.

Materiaal mogelijkheden

  • Berkenmulitplex 9 of 12mm voorzien van een watervaste antislip-coating in een hexagonprofiel
  • Alu.tranenplaat, 2,5/4mm onbehandeld 5 traans

Alle vloeren worden CNC-gefreesd waardoor we een constante kwaliteit en een perfecte pasvorm kunnen garanderen. Verder kunnen de vloeren worden voorzien van aluminium-profielen (instap-afwerklijsten) en montage gaatjes (standaard).

Wanden Group Cé

Om de laadruimte goed te beschermen hebben we voor elk specifiek voertuig bekleding voor de zijwanden, de deuren en hemel. Ook het materiaal dat we voor onze wanden gebruiken is uiteraard zeer sterkslijtvast en leverbaar in vele soorten. Ze kunnen tot een lengte van maar liefst 6 meter uit een stuk op onze CNC bank worden vervaardigd. Watervast, met of zonder aluminium profielen en voorzien van een beschermende en antislip coating.De wanden kunnen bestaan uit één of meerdere panelen, maar ook een sleuvenwanduitvoering, al dan niet met vastbindsysteem en sjorogen geleverd, worden uit kwaliteitshout voor u samengesteld.

Materiaal mogelijkheden

  • Betonmultiplex (Fins berken) 4 of 6,5mm met een toplaag dubbelzijdig fenolfilm (lichtbruin, glad)
  • Kunststofplaat grijs met structuur 5mm
  • Alu. perfoplaat 1,5mm met 1-zijdefolie en een vierkante perforatie van 9x9mm en een steek van 38mm
  • Vuren lat (geschaafd / afgerond) 22×100 (lat om lat)
  • Gestoffeerd

Alle wanden en deurpanelen worden CNC-gefreesd waardoor we een constante kwaliteit en een perfecte pasvorm kunnen garanderen.

Zijwandbekleding flex

Onze “flex” zijwandbekleding bestaat uit 5 mm polypropyleen en heeft een zeer goede druk- en slagvastigheid. Hij is extreem licht en 100% recycleerbaar. De oppervlakte bestaat uit een tweezijdig grijze structuur.

Zijwandbekleding hout

Onze houten zijwandbekleding bestaat uit 4mm of 6,5 mm beton multiplex met een 120 grams dubbelzijdig fenolfilm toplaag (lichtbruin, glad).  Deze wordt exclusief op maat gemaakt voor elk voertuig waarbij de uitsparingen en curves worden nauwkeurig gevolgd en verwerkt.  Optioneel kan u kiezen voor een sleuvenwand uitvoering (lat-om-lat functie).

Gestoffeerde vloer en wanden

Dakhemel

Materiaalmogelijkheden: flex, hout of gestoffeerd.

Tussenwand

Een separatiewand tussen cabine en laadruimte biedt veel voordelen. Minder geluidsoverlast, het is sneller warm en het biedt veiligheid tegen schuivende lading. Onze wanden zijn leverbaar in kunststof of betonmultiplex (lichtbruin of grijs) en kunnen zonder of met raam worden uitgevoerd. Voor diverse wanden kunnen we de optie bieden om de wand verder naar achteren te plaatsen, zodat er meer beenruimte ontstaat voor de bestuurder.

Materiaal mogelijkheden

  • Kunststof separatiewanden: polyester, aan de binnenzijde bekleed
  • Betonmultiplex (Fins berken) 15mm met een toplaag dubbelzijdig fenolfilm (lichtbruin, glad)
  • (Afhankelijk van de uitvoering voorzien van een aluminium passtuk om de wand verder naar achteren te plaatsen)
  • Multiplex 15mm aan beide zijde voorzien van een HPL-toplaag (grijs, glad)

Meer foto’s? Of wenst u meer info?

Bekijk onze voorbeeldinrichtingen voor enkele van de vele mogelijkheden.
Niet gevonden wat u zoekt? Contacteer ons voor een inrichting op maat.